Četvrtak, 16. Juli 2020

 

 

 

14:48:55

Glasnici

Izdanja iz 2002. godine

 |  Kategorija: Uncategorised
 |  Klikova: 23004  | Srijeda, 21 Avgust 2013 14:18

Indeks članka

http://republic-bosnia-herzegovina.com/2013/components/com_jce/editor/tiny_mce/plugins/article/img/pagebreak.png); color: rgb(0, 0, 0); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">

http://republic-bosnia-herzegovina.com/w2013/components/com_jce/editor/tiny_mce/plugins/article/img/pagebreak.png); color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Helvetica, Arial, sans-serif;">

Br. 223

1. TUZBA BiH VISI O KONCU

2. REPUBLIKA SRPSKA ODLUCUJE O TUZBI

3. MORALI SMO PREGOVARATI DA NE BI POSTALI KRIVCI ZA RAT

4. RAT NE BI DOCEKAO ZIMU DA ALIJA SVOJIM POTPISMA NIJE ZAUSTAVIO DUDAKOVICA

5. KAKO CE MI OTAC GARANTOVATI BOLNICKE TROSKOVE KADA ON NEMA NI ZA BRASNA

6. STA JE TU LOSE STO VAS BiH VLASTI TRETIRAJU KAO STRANE DRZAVLJANE

7. JEDINI SMISAO ODLUKE O VIZAMA JE DA NAS ODVOJI OD DOMOVINE

8. OSNOVANA KONZERVATIVNO RADIKALNA STRANKA

9. OBAVJESTENJE

______________________________________

1. TUZBA BiH VISI O KONCU

Hrvatki clan predsjednistva BiH Jozo Krizanovic

glasao u korist Republike srpske i Jugoslavije

Preuzeto od RFE-a.

RFE: Tuzba BiH protiv SR Jugoslavije za agresiju i genocid

visi o koncu. Drzava nije stala iza finansiranja

agenta i procesa koji se vodi pred Medjunarodnim sudom

pravde (International Court of Justice, ICJ) u Hagu. Predsjednitvo BiH je, nakon visemjesecnog nadmudrivanja, iz prijedloga budzeta izbacilo finansiranje tuzbe. Ostala je preporuka Vijecu ministara da tuzbu finansira iz tekucih rezervi. Clanovi kolektivnog efa drzave, Jozo Krizanovic i Zivko Radiic, preglasali su predsjedavajuceg Predsjednitva, Beriza Belkica, koji je trazio da se agent i proces u Hagu finansiraju direktno iz budzeta. Beriz Belkic:

BELKIC: Poto se radi o drzavnoj stvari, javnoj stvari, mislim da ce se morati naci nacin da drzava to zaista finansira, jer sve drugo je na neki nacin upitno.

RFE: U javnosti je odluka, prema kojoj se proces protiv SR Jugoslavije nece finansirati iz budzeta, shvacena kao uvod u povlacenje tuzbe. Jozo Krizanovic trvdi da status tuzbe i njeno finansiranje ne treba povezivati:

KRIZANOVIC: Status tuzbe je neupitan, odnosno njen dalji proces. Radi se o jednoj finesi oko raspolaganja jedne stavke o tekucim rezervama, iz kojih su izvedene neke nebulozne konstrukcije.

RFE: Konkretniji od Krizanovica je njegov kolega iz Predsjednitva, Zivko Radisic, koji porucuje da tuzba ne moze opstati kad iza nje ne stoji drzava. Nastavak spora protiv SR Jugoslavije ugrozava vitalne interese srpskog naroda u BiH, kaze Radiif:

RADISIC: Hocu odlucno i eksplicitno da kazem da se o ovom pitanju na nivou BiH ne moze odlucivati bez RS-a.

RFE: Profesor medjunarodnog prava na americkom univerzitetu Ilinois i nekadanji zastupnik BiH u tuzbi protiv SR Jugoslavije, Francise Boyle:

BOYLE: Vec nekoliko godina traju pokusaji duznosnika iz Beograda, ali i ljudi iz BiH koji saradjuju s Beogradom, da se ponisti tuzba BiH protiv SR Jugoslavije. Oni znaju da sam pravni spor indirektno u pitanje dovodi legitimitet dejtonske podjele Bosne na dva entiteta.

Protivljenjem tuzbi predstavnici bosanskih Srba brane Jugoslaviju. Oni ne zele uci u historiju kao jedina zemlja, pored nacisticke Njemacke, koja je sluzbeno proglasena odgovornom za genocid. Druga bitna stvar je da Srbija zeli pripojiti Republiku Srpsku. Sudski proces u Hagu sprecava da se to desi.

RFE: Vijece ministara bi odluku o finansiraju tuzbe iz

tekucih rezervi trebalo donijeti konsenzusom. Premijer Republike Srpske, Mladen Ivanic, porucuje da srpski predstavnici u Vijecu ministara moraju ispostovati rezoluciju entitetskog parlamenta, prema kojoj tuzba protiv SR Jugoslavije ugrozava interese Republike

Srpske:

IVANIC: Mislim da nikad nece biti uslova da se republicka rezerva upotrijebi za finansiranje tuzbe u cijem podizanju nisu ucestvovali institucije i predstavnici RS-a.

RFE: Potpredsjednik Narodne skupstine Republike Srpske,

Zoran Djeric:

DJERIC: Sigurno je da onako kao sto smo se zalagali da se ova stavka izbaci iz budzeta, isto tako cemo se zalagati da eventualno ne bismo dosli u poziciju da iz nekakvih rezervi budzeta dodje do finansiranja ovakvog agenta. Smatramo da je i ovaj agent i uopste njegovo finasiranje nepotrebno.

RFE: Duznosnici Republike Srpske pitaju ko je do sada finansirao tuzbu. Agent BiH pred Medjunarodnim sudom pravde, Kasim Trnka, odgovara da njegov prethodnik, Muhamed Sacirbegovic, o tome nikad nije javno govorio:

TRNKA: Prije mene je gospodin Sacirbegovic uspijevao, vjerovatno, na neki drugi nacin, pretpostavljam od donacija prijateljskih zemalja. Svi moji pokusaji da stupim s njim u kontakt i da dobijem informacije o tom finansiranju ostali su bez uspjeha.

RFE: Trnka kaze kako je apsurdno da drzava koja ga je

izabrala za agenta sada uskracuje njegovo finansiranje:

TRNKA: Ja mislim da je to, nazalost, vise rezultat prisustva ljudi i ratnih ideologija koji, vjerovatno, oponiraju ovoj tuzbi iz drugih razloga - bojeci se za svoje vlastite polozaje.

RFE: Najjaca opoziciona partija, Stranka demokratske

akcije, optuzuje vodecu stranku Alijanse za promjene, Socijaldemokratsku partiju, da je popustila pod pritiscima iz Republike Srpske i Beograda. Na sceni je provedba tajnog dogovora ministra vanjskih poslova BiH, Zlatka Lagumdzije, i njegovog jugoslovenskog kolege, Gorana Svilanovica, o povlacenju tuzbe, tvrdi generalni sekretar SDA, Sefik Dzaferovic:

DZAFEROVIC: Potezi Predsjednistva BiH, i

Vijeaa ministara, odnosno aktuelne vlasti ukazuju na,

blago kazano, sumnjiv odnos spram tuzbe. Glasanje za

budzet drzave BiH, u kojem nema ove stavke, je

glasanje protiv tuzbe.

RFE: Odgovarajuci na optuzbe SDA, generalni sekretar SDP-a, Miro Lazovic, porucuje da njegova partija nije za povlacenje tuzbe:

LAZOVIC: Tuzba BiH protiv Jugoslavije sve vise postaje predmet izborne kampanje. Logicno je da tu tuzbu ne treba povlaciti, ali ta tuzba ne bi smjela i ne bi trebala opterefivati odnose izmedju BiH i Jugoslavije na nacin neuspostavljanja komunikacije u drugim oblastima.

RFE: Clan Predsjednistva BiH, Zivko Radisic, slaze se sa

stavom predsjednika Republike Srpske, Mirka Sarovica,

koji je izjavio da ce tuzba protiv Jugoslavije biti

povucena ukoliko su Srbi zaista konstitutivan i

ravnopravan narod:

RADISIC: Ova BiH, njene institucije i organi nisu stali iza tuzbe prethodne Republike BiH, preddejtonske BiH.

RFE: Pravnik Sead Hodzic smatra da legitimnost tuzbe

ugrozava to to je drzava nece finansirati:

HODIC: Zbog nedostatka finansijskih sredstava BiH, odnosno njezin agent moze doci u situaciju da se procedura dalje ne moze voditi.

BOYLE: Ne mislim da je rezanje fondova fatalna stvar. Kad sam ja u ime BiH zastupao tuzbu pred Medjunarodnim sudom pravde bosanskohercegovacka vlada mi nije nista placala za taj rad. Ni za troskove, ni za poreze. Sav taj novac prikupljali su ljudi naklonjeni Bosni i uplacivali u poseban fond. I sada, kad drzava finansijski nije stala iza tuzbe, treba osnovati specijalan fond u koji bi prijataljske strane vlade uplacivale novac za pravni spor. Pod tim uvjetom tuzba moze opstati.

TRNKA: Ovo je prilika da pozovem sve zainteresirane, one koji osjecaju BiH i ovu pravednu stvar, da se prikljuce aktivnostima oko formiranja javne fondacije koja ce prikupljati sredstva.

RFE: Vec su se pojavile ideje da, ukoliko ne zeli drzava,

tuzbu finansira Federacija BiH.

HODZIC: Preuzimanje od jednog entiteta finansiranja tuzbe, odnosno procedure, znacilo bi zapravo delegitimiranje BiH kao tuziteljice u toj proceduri. Iza tuzbe, istina u finansijskom a poslije toga i u ustavno-pravnom smislu, stajao bi samo jedan entitet  Federacija BiH  i time bi BiH kao drzava izgubila legitimitet, tzv. aktivni legitimitet za tuzbu kao tuziteljska strana, a posto entitet ne moze biti subjekt pred Medjunarodnim sudom pravde, time bi zapravo doslo do delegitimiranja te tuzbe i posljedica je odbacivanje tuzbe.

RFE: Iako drzava finansijski nije stala iza tuzbe, spor se nastavlja, porucuje Kasim Trnka:

TRNKA: Da bi se povukla tuzba mora postojati formalna odluka nadleznog drzavnog organa, u ovom slucaju bilo Predsjednistva, bilo Parlamenta. Ne vidim ni osobu, ni politicku snagu, a ni drzavni organ, koji bi imao snage da se suprotstavi jednom takvom moralnom zahtjevu  da zrtve genocida konacno dodju do pravde i da im se, iz historijskih i svih drugih razloga, pokaze ko je proizveo ovo zlo i ko je za njega odgovoran.

RFE: Cetiristo trideset hiljada konvertibilnih maraka iznos

je koji za ovogodisnje troskove tuzbe protiv SR

Jugoslavije nece dati drzava BiH. Godine 2003. sudski

proces trebao bi uci u zavrnu fazu. Svojim

posljednjim odlukama drzavni vrh doveo je u pitanje

konacno izjanjavanje Medjunarodnog suda pravde o tome

da li je SR Jugoslavija u Bosni i Hercegovini izvrsila

agresiju i genocid.

_____________________________________________________

2. Komentar Bosanskog Kongresa:

REPUBLIKA SRPSKA ODLUCUJE O TUZBI

Najopasniji "argumenti" protiv Tuzbe su oni koje iznosi "pravnik" Sead Hodzic. Naime, Tuzbu protiv Jugoslavije nije ni podnijela Daytonska BiH, nego jedna druga drzava, a to je Republika BiH. Dokle god postoji Tuzba, Daytonska BiH nije legalna drzava i moze biti ukinuta buduci da je nastala agresijom i genocidom. Naime, u internacionalnom pravu nije dozvoljeno pravljenje drzava agresijom i genocidom, i agresori se kaznjavaju, a ne nagradjuju novim drzavama. Dakle, Tuzba je VAZNIJA I STARIJA od Daytonske BiH, tj. Daytonska BiH je predmet Tuzbe i Daytonska BiH i Republika srpska tom Tuzbom mogu biti dovedeni u pitanje. Ono sto radi Sead Hodzic, je dobro poznata taktika cetnika i njihovih jataka iz BiH, da se Dajtonska BiH NADREDI Tuzbi, tj. da se zaboravi da je nosilac Tuzbe Republika BiH i da se Daytonska BiH, tj. Republika Srpska, koja ima pravo veta u Daytonskoj BiH, dovede u poziciju da odlucuje o Tuzbi.

Sead Hodzic nama porucuje, ako Daytonska BiH (zahvaljujuci pravu veta Republike Srpske) nece da financira Tuzbu onda je Tuzba i nelegitimna. Zdrava logika govori da se nikada optuzenoj strani, u ovom slucaju Republici srpskoj, ne smije dati mogucnost da odlucuje o tuzbi protiv sebe. Medjutim, zahvaljujuci srpskim patriotima sa Bosnjackim imenima, prije svega tu mislimo na Aliju Izetbegovica, Harisa Silajdjica, Sacirbegovice, Lagumdjiju, upravo se to dogadja. U Bosni je izdaja dosegla tolike razmjere da su zrtve genocida predali odlucivanje o Tuzbi iz svojih ruku u ruke pocinitelja genocida?!

Ako Kasim Trnaka istinski zeli dobro Tuzbi, on kao ovlasteni Agent BiH na Internacionalnom sudu pravde u Hagu koji, kao takav, jedini zvanicno komunicira sa tim sudom, moze ovlastiti Prof. Boylea za svoga Co-agenta, da ga Prof. Boyle zamjenjuje na raspravama na sudu. U tom slucaju smo sigurni da bismo se svi mi ukljucili u finaciranje troskova Prof Boylea. Prof Boyle se je vise puta do sada nudio da "pro bono" (bez nadoknade) zastupa Republiku BiH na Internacionalnom sudu prevde u Hagu. Putne i hotelske troskove bi mu snosili bosanski patrioti, kao sto smo to cinili i do sada.

Nadamo se da ce ovu poruku procitati Kasim Trnka, cija je email adresa takodjer na ovoj listi, i da ce stupiti u kontakt sa Prof. Boyleom, po tom pitanju.

__________________________________

3. MORALI SMO PREGOVARATI DA NE BI POSTALI KRIVCI ZA RAT

Postovani gospodine Borogovac. Ja sam Hadzic Hasan,

ali ne novinar kojeg Vi poznajete, nego jedan

Sarajlija. Nemam nesto specijalno napisati i reci osim

par stvari. Naime, na Vasoj listi sam i dobivam

textove koje Vi saljete. Iskreno da budem ima jako interesantnih (i poucnih) clanaka i informacija. Ali ima i onih za koje nisam mogao vise da sutim. Zaista sam Vam morao napisati ovaj mail u kojem cu iznijeti neko SVOJE misljenje i neslaganje sa Vama. Cesto kazete (sada mislim na Vas i sve koji dijele Vase misljenje) da je gospodin Alija Izetbegovic izdajnik i da je on dogovarao podjelu Bosne sa Milosevicem i Tudjmanom. Cak ste rekli da je on i pripadnik KOS-a (u jednoj svojoj knjizi koju sam imao prilike da citam, ali se ne mogu sjetiti naslova). Zaista mi je zao kada vidim da tako neko pise o covjeku koji je mnogo ucinio za Bosnu i Hercegovinu. Mozda je neko mogao uciniti vise, ja u to ne ulazim, ali je cinjenica da je on stajao na celu, ratom obuhvacene nam zemlje. I cinjenica je da su nas mnogi pomagali (prvenstveno mislim na Islamski svijet) upravo zato jer je gosp. Izetbegovic vodio ovu zemlju. Ja sam cuo mnogo o Vama. Iskren da budem i dobrog i loseg. Znam da ste u pocetku rata bili jedan od vodecih ljudi koji su odbranili Tuzlu. I zaista sam zahvalan, jer da nije bilo takvih kao Vi mogu misliti sta bi bilo sa tim ljudima koji su tada bili u Tuzli. Ali s druge strane mnogi Vam spocitavaju sto se otisli napustili Bosnu. Mozda sam i ja jedan od tih. Ne zbog toga jer ste je napustili, nego zato sto iz neke daleke zemlje pisete na ovaj nacin o ljudima koji su cijeli rat bili u Bosni, sa narodom, borcima... Znate, lahko je, dok ste daleko od rata i ratnih uzasa pisati da se taj famozni sporazum nije trebao potpisati i da se trebalo nastaviti sa ratom. Da ste te '95 pitali bilo koga u Bosni da li se treba staviti potpis na taj sporazum ili ne, 99,9999...% bi odgovorilo potvrdno (sa DA). Narod vise nije imao sta jesti, nastupala je jos jedna zima, oruzja je bilo sve manje. A i sami znate da bi cijeli svijet digao ruke od Bosne i slanja humanitarne pomoci da gosp. Izetbegovic tada nije potpisao. Onda bi svi rekli da mi hocemo rat i nastavak uzasa, sto bi jedva docekali dusmani (cetnici i ustase). Razmislite malo o ovome i o tome sta bi ste Vi ucinili da ste bili na mjestu predsjednika gospodina Alije Izetbegovica.

S postovanjem!

Hasan Hadzic

____________________________________________

4. RAT NE BI DOCEKAO ZIMU DA ALIJA SVOJIM POTPISMA NIJE ZAUSTAVIO DUDAKOVICA

Postovani gosp Hadzic,

drago mi je sto citate nase "Online Glasnike". Medjutim, steta je sto neke bitne stvari niste procitali u njima.

Kao prvo, nije nama stizala humanitarna pomoc od svijeta zato sto je Alija Izetbegovic musliman. Ogromna vecina pomoci je stigla od specijalizovanih humanitarnih organizacija pri UN. Ono sto je stiglo iz Islamskog svijeta, dato je direktno Aliji i Sacirbegovicima i to je posluzilo samo za njihovo licno bogacenje i ucvrscivanje njihove vlasti. Muslimasnke pare su zahvaljujuci njihovoj sluzbi za neprijatelje, na najubitacniji moguci nacin posluzile u ratu protiv Muslimana.

Prema statutima humanitarnih organizacija, humanitarna pomoc je potpuno neovisna od politike. Nama bi humanitarna pomoc UN-a stizala jednako i da se je nase rukovodstvo borilo za cjelovitu BiH, i da nije potpisivalo razne podjele domovine. Uzmite npr. Talibanov Afganistan. Mada je to bio najomrznutiji rezim na zapadu, ipak je isla humanitarna pomoc u Talibanov Afganistan.

Alija Izetbegovic se osjecao i izjasnjavao kao Srbin.

Ja sam svojim ocima vidio njegove mnogobrojne izjave pisane njegovim rukopisom u kojim se kao takav prikazuje. Zasto se sada ti dokumenti kriju? Zato da bi se sakrila njegova istinska priroda.

Aliji Izetbegovicu je posluzio muslimasnki "image" samo kao maskirna uniforma, da bi bolje mogao odraditi svoj patriotski zadatak za Srbiju, kaze Prof. dr. Vahid Sendijarevic. Svijet je na sukob u BiH gledao kao na sukob agresora i zrtve, i bio prirodno na strani zrtve tj. BiH. Zato su nas i priznali. Jedina sansa za Srbe je bila da svijet na taj sukob pocne gledati kao na sukob Islama protiv Hriscanstva. Samo zato je Alija nama nametnuo Islamski image, da bi simpatije mocnog Zapada prebacio na stranu Agresora.

Niste u pravu ni kada kazete da sam ja "u pocetku rata bio jedan od vodecih ljudi koji su odbranili Tuzlu". Istina je slijedeca: ja sam bio samo jedan od predratnih clanova Predsjednistva Patriotske lige u Tuzli, koja je bila pod uticajem SDA stranke. Kada je Tuzla bila na dnevnom redu da bude napadnuta, nama je stigla direktiva od Alije Izetbegovica da pregovaramo sa "Srbima" o podjeli Tuzle. "Srbi" su trazili da sa istocne, Majevicke strane Srbima pripadne sve do Pravoslavne crkve, a sa zapadne, Ozrenske, da im pripadne industijska zona, ukljucujuci termoelektranu. Tuzlu je spasilo samo to sto SDA nije imala vlast. Tuzlanski gradonacelnik Selim Beslagic, Reformista, je odbio da pregovara o podjeli Tuzle i odlucio da brani Tuzlu. Legalna Tuzlanska vlast je uglavnom organizovala odbranu. Moja najveca zasluga je sto sam tada, po mom misljenju, doprinio da se nasa jedinica "zelenih beretki" ukljuci u rezervnu miliciju, tj. postane lagalna odbrambena snaga Republike BiH, a prestane biti nezakonita vojna jedinica, paravojska kako nam je Alija namijenio.

Nazalost, Selim Beslagic nije imao isti osjecaj za Bosnu i Hercegovinu kao za Tuzlu. Znao je da bi pregovori o Tuzli znacili unistenje Tuzle, ali mu ni malo nije smetalo sto se pregovara o podjeli Bosne i Hercegovine. On se toliko ukljucio u Daytonsku izdaju BiH, da je cak ponistio i odluke koje je donijela njegova legalna vlast, po zakonima Republike BiH, da se oduzimaju drzavni stanovi od onih koji su izdali i napustili tu drzavu, i da se dodjeljuju nasim borcima, onima koji su odbranili Tuzlu. Kako je moguc toliki nedostatak osjecanja za domovinu je ono o cemu sam govorio, u proslom broju Glasnika, u clanku "Bukurestansko sirotiste". Tamo je objasnjeno da ljudi koji u djetinjsvu nisu dobili patritosko vaspitanje, nikada nece doci "tobe", pa cak ni genocid ih nece nauciti pameti.

Sto se tice zaustavljanja rata, Alija i Sacirbegovic su ga zaustavili kada su cetnci vec bili u rasulu i kada je Armija BiH u LJETO 1995. oslobadjala po jednu BiH carsiju dnevno. Njihov potpis da "Srbima pripada 49% BiH" je bio legalni dokument koji je dat Ujedinjenim Nacijama i kojega je morala postovati i Armija BiH. Armija BiH je imala pravo uspostaviti ustavni poredak na ciljeoj teritoriji medjunarodno priznate drzave Republike BiH, da Alija i Sacirbegovic nisu na brzinu dali papire Republici Srpskoj. Ti papiri su zaustavili Dudakovica, a ne Amerikanci. Amerikanci su samo insitirali na provodjenju dogovora, tj. na sprovodjenju u djelo Sacirebovicevog potpisa da Srbima pripada 49% BiH. Nebi bilo nikakve nove ratne zime, da Izetbegovic i Sacirbegovic nisu svojim potpsima zaustavili Dudakovica, nego bi sada zivjeli u normalnoj drzavi Republici BiH.

Postovani gosp. ako vas neko bez razloga udari i vi necete da se sa njim vansudski poravnavate, nego insistirate da se primjeni zakon, mozete li vi postati krivac? Naravno da ne mozete. Na isti nacin ni BiH nije mogla postati krivac samo zato sto nece da pregovara sa agresorima. Prica o tome kako bi mi postali krivci, ako necemo da pregovaramo je samo jedna od mnogobrojnih Izetbegovicevih podvala nasem politicki neobrazovanom narodu.

Sve ovo, i jos mnogo toga, je u detalje objasnjeno u Mojoj knjizi "Rat u BiH - Politicki aspekti" koja se jos moze kupiti u Sarjevu i Tuzli, u glavnim knjizarama

(U Sarajevu: "Svjetlost" u Titovoj, "Buybook" (Bajbuk),

u Radicevoj. U Tuzli kod "Hamidovica" i kod "Rize",

(bivse kino na Korzu).

Nadam se da cete slijedeci put pazljivije citati tu knjigu

i vise nauciti iz nje.

Dr. Muhamed Borogovac

____________________________________________

5. KAKO CE MI OTAC GARANTOVATI BOLNICKE TROSKOVE KADA ON NEMA NI ZA BRASNA

Postovana gospodo!

Redovno dobivam "Online glasnik BK". Sa nekim

stavovima (vecinom) se slazem, sa nekima ne, ali

do sada nisam osjetio potrebu da vam se javim i to

cinim prvi puta sada. Pisem vam u stvari da vam se,

u svoje i u ime mnogih ogorcenih Bosanaca u Australiji

zahvalim sto ste dotakli ovaj sramotni slucaj sa vizama

koji traje vec duze vrijeme, ali su u posljednjih

mjesec/mjesec i po presli svaku mogucu granicu.

Mozete zamisliti traze mi da mi moj rodjeni otac posalje garantno pismo u kom mora lagati i sebe, i tu Ambasadu (citaj Vladu) da je on finansijski sposoban da nam omoguci smjestaj, hranu i troskove eventualnog lijecenja za vrijeme naseg (moga, moje supruge i dvije nase jednoipogodisnje kcerkice). A, lopovi jedni, svjesni su apsolutno da moj baba, da nema moju finansijsku podrsku, ne bi mogao ni dovoljno brasna mjesecno obezbijediti za svoju familiju. A mi smo samo htjeli da djed vidi svoje unuke, djed koji je truhnuo sve godine rata u rovovima i borio se za jedinu mu Bosnu.I za sta se izborio???

Slucaj je jos gori ako se zna da "ONI" naplacuju i djeci

istu cijenu kao i odraslima, a sve to traje oko mjesec dana

jer navodno moraju provjeriti da nismo slucajno teroristi.

Ama moze li to normalan mozak smisliti, dvije curice od

godinu i po hoce da vide po prvi puta djeda i nanu, a oni moraju provjeriti da te curice nisu slucajno, mozete misliti, teroristi, te i za njih naplacuju iste troskove?! Da mi je to neko pricao stvarno ne bih vjerovao, ali to mi se upravo desava.

Nevjerovatno je da je jedina zemlja za koju nam je

potrebna viza BOSNA, a jos uvijek nam salju glasacke

listice za izbore sto mi govori da nas jos uvijek smatraju drzavljanima B&H, znaci moramo platiti vizu za ulazak u vlastitu zemlju.Ja znam da je to vise americka drzava nego bosanska, ali kad putujemo u USA ne traze nam vizu.

Morao sam ovo reci nekom, htio sam pisati MVP, ali

oni nemaju E-mail na svojoj internet stranici, pa sam

ovo napisao vama jer vidim da vi imate razumijevanja

za nase probleme ovdje u Australiji.

Hvala vam puno sto ste nesto rekli o svemu ovome

sto se ovdje dogadja, jer preko vas ce Bosanci u

cijelom svijetu vidjeti i cuti sta rade Bosanci Bosancima.

A izbori ce uskoro.

Adnan iz Sydney-a

____________________________________________

6. STA JE TU LOSE STO VAS BiH VLASTI TRETIRAJU KAO STRANE DRZAVLJANE

Gospodine Halilovicu,

Ja ne vidim vas razlog "zaprepastenosti" u pogledu placanja viza za BiH. Vecina zemalja naplacuje turisticke/business ili boravisne vize stranim drzavljanima. Bosanci i Hercegovci koji "posjecuju" Bosnu i Hercegovinu i u tu zemlju ulaze na Australijiski, Kanadski ili ini pasos time prave leganu izjavu: "Ja sam DRZAVLJANIN zemlje ciji pasos vam pokazujem." (medjunarodni zakon). Da nasi Bosanci i Hercegovci nisu pohitili da se rijese Bosanskih pasosa i prihvate drzavljanstva drugih zemalja, ne bi imali ove probleme. Drzava Bosna i Hercegovina jednostavno cini ono sto svaka druga zemlja prakticira u pogledu tretiranja STRANIH drzavljana. Zalosno je to da su ti Bosanski pasosi tako brzo zamenjeni nekim "boljim" pasosima a onda ti isti ljudi ne vide absurdnost i licemjerstvo u njihovoj "zaprepastenosti" kada ih BiH tretira kao strane drzavljane. Podsjeca me na popularnu emisiju iz 80-tih: Trazili ste, Gledajte.

Postovanje,

Dalila Suhonjic

Hackensack, NJ

USA

_____________________________________________

7. JEDINI SMISAO ODLUKE O VIZAMA JE DA NAS ODVOJI OD DOMOVINE

Draga gospodjo Suhonjic, hvala vam na pismu, ali ono je ocito upuceno na pogresnu adresi jer ste se trebali obratiti MIP-u BiH koje naplacuje ulazne i izlazne vize za nase gradjane, a koji posjeduju i bosanski pasos, i koji, dakle, nisu stranci, a ne meni! Sto se tice Canade i Vase tvrdnje da ce nasi ljudi koji zive u toj zemlji placati vize za Bosnu, ni tu niste u pravu: Canada priznaje dvojno drzavljanstvo, pa prema tome oni mogu posjedovati i bosanski pasos i njime ulaziti u Bosnu i izlaziti iz nje, bez placanja vize. Ja samo strahujem, da bi se moglo dogoditi da i nosiocima dvojnog drzavljanstva naplacuju vize, kao sto to vec cine sa onima u Australiji, a svoj strah sam iskazao u - kondicionalu! Inace, u zadnjih desetak godina rijetko sta mogu birati, ali sam bio u prilici da izaberem - canadski,koji me ne diskriminira, ili pasos RS (cetnicki, koji me diskriminira i vrijedja. Tako sam sada ovdje, privremeno, nadam se. Ja nisam pohrlio uzeti niciji pasos, kako nam vi prebacujete, ja sam samo odbacio cetnicki, prije nego li sam platio sest bosanskih pasosa, valjda najskupljih na svijetu. Cetnicki nisam htio kupiti, mada mi ga ja nasa vlast nazor gurala... Nisam se mogao vratiti u svoj radni Varcar gdje mi je sve sto sam imao unisteno, ne mislim samo na materijalna dobra... Nisam htio ni u tudju kucu ili stan u nekakvoj Federaciji, pa sam dosao u Canadu... Dosao sam i zbog toga jer za mene nije bilo selameta na TV Sarajevo gdje sam proveo haman cetvrt vijeka profesionalno radeci, uvijek se boreci za prosperitet moje zemlje. Sada na TV BiH radije zaposljavaju neke crnoje, sarence, petrovice, stegice..., uskoro i sagolje, a ja ne mogu za pet godina da izganjam ni potvrdu da sam tamo ikad radio... Ja znam i bez Vase poduke, da strani drzavljani moraju imati vize prilikom ulaska u drugu zemlju. Pitam Vas ko je od mene kao Bosanca napravio stranca? Postoje ugovori izmedju zemalja o viznom rezimu koji omogucuje cirkulaciju ljudi bez vadjenja viza... Postoje i drzave kojima nepada na pamet da uvedu ulazne vize sa svoje gradjane, nego na svaki nacin stimuliraju njihov povratak! Pitam se kako sebi Bosna i Hercegovina moze dozvoliti luksuz da se i na taj nacin odrice trecine svojih zitelja rasutih po svijetu, ako nije po srijedi ona politika koju je vodio Karadzic i ako nije u pitanju pohlepa za novcem. Ili i jedno i drugo! Pitam Vas da li je moguca BiH kao moderna drzava bez tih njezinih po svijetu rasutih gradjana - ili ce ostati zauvijek stanje pocinjeno agresijom i genocidom, pa i lose vodjenom poslijeratnom politikom u BiH. Kako neko, ko je najvecim rusiteljima Bosne i ubojicama njezinog naroda dao pola Bosne, moze drugacije tretirati nas muhadzire osim kao mrtve ljude ili strance? Odreci se pola Bosne, znaci odreci se i nas! A takva Bosna je meni strana, jer to nije Bosna!

Da, ja se sjecam TV serije "Trazili ste, gledajte", ali taj se naslov nikako ne uklapa u ovu pricu! Ja nista ne trazim, osim, bude li mi oduzeto, da mi se vrati pravo na moju vlastitu zemlju!

S postovanjem,

Ibrahim Halilovic

__________________________________________________

8. OSNOVANA KONZERVATIVNO RADIKALNA STRANKA

Potovani gradjani BiH.

Prohitah posljednji Glasnik, te odluhih da napiem ovo pismo. Prije nekoliko dana pozva me jedan novinar u Sarajevu i upita bi li odgovorio na nekoliko pitanja za jedan magazin. Naravno, pristadoh. Jedno od pitanja je bilo i to ko je za mene najbolji politicar u BiH? Moj odgovor je glasio:"Najbolji politicari u BiH su oni koji u posljednjih godinu i po dana ne mogu da dobiju ni pet minuta prostora u medijima u BiH. Medju takve spada i moja malenkost" Potovani prijatelji, vjerovali ili ne da sam prije nekoliko dana imao poziv da gostujem u jednoj TV-emisiji u trajanju od dva sata u Bijeljini, gradu u kojem sam bio zatocenik oko tristo dana. Nisam znao kako da odgovorim, ali sam se pitao je li moguce da rob ima vie slobode u Bijeljini nego u Sarajevu. Ljudi, ja sam "zarobljenik" u Sarajevu. Ibran Mustafic vristi sest godina, ali se bolje cuje u BiH i svijetu mrmljanje Izetbegovica, Silajdjica, Lagumdzije, Tokoca, Spahica.... Pitaju se ljudi za koga glasati? U BiH djeluje Konzervativno radikalna partija, a ja sam Predsjednik predsjednistva iste. Prvi sam politicar koji je u sred Banjaluke na srpskoj televiziji nastupio sa platformom Republike BiH. Nisam bio smijenjen, jer Petric i kompanija ne smiju tako olahko smijeniti Zrtvu genocida iz Srebrenice. I da sam smijenjen, nebi niko napisao, za razliku od smjene Bicakcica.. Bicakcica smjenjuju jer se sa takvim mogu igrati zbog njihove proslosti, ali ima onih koje ne mogu, ali njih narod ne prepoznaje. Za naredne izbore, izmedju ostalog, treba uplatiti 10.000 KM takse. Velikim patrijama se taksa vraca. Sirotinji ne. Zato? Potisnuti patrioti mogu biti samo navijaci, izdajnici i kriminalci su bogom dati da se bave nasim sudbinama. Ja sam pronasao 5.000 KM da bih ucestvovao na izborima, ali ta cifra je dovoljna samo za "entitetske" nivoe, ali ipak uz sve napore necu biti navijac. Bicu igrac, ali samo igrac cjelovite BiH i niciji drugi. Za koga cete glasati? Vjerovatno necete za one cije se mrmljanje dalje cuje od mog dvanaest godina dugog vriska za slobodom.

Ibran Mustafic,

Predsjednik predsjednistva

Konzervativno radikalne partije

mob. 061 170 803

Patriotske lige 22, sarajevo

_________________________________________

9. OBAVJESTENJE

Molimo sviju koji nam salju clanke za objavljivanje da ih salju iskljucivo u txt. formatu i obicnoj poruci, a ne kao attachment. Attachmente ne otvaramo da ne bi dobili viruse. Osim toga, saljite nam iskljucivo clanke BEZ NASIH SLOVA, jer se na raznim kompjuterima nasa slova drukcije prikazuju, te je veoma tesko citati te textova. Ispravljanje nasih znakova nam oduzima veoma mnogo vremena.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

1. jun 2002.

Posjetilaca Online

Ko je na web-stranici: 290 gostiju i nema prijavljenih članova

© 2020 Online glasnik Bosanskog kongresa. Sva prava zadržana.
Joomla! je besplatan softver objavljen pod GNU General Public License.